tisdag 4 april 2017

Tio-i-topp lista på Göran Jönssons blogg


bloggens tio-i-topplista
Här är bloggens tio- i topplista över mest lästa inlägg. Sammanlagt är 230 inlägg publicerade på bloggen.  Mitt tema med vissa utvikningar är social rättvisa. I detta ämne är mycket oskrivet. Det händer mycket i världen nu. Jag skriver bara när jag tycker jag har något särskilt att säga. Nyheter får man söka på annat håll.  Det är kanske inte förvånande att min berättelse om mitt liv i samhällets tjänst är det mest lästa eller möjligen betittade. Att programförklaringen med rubriken social rättvisa är så pass läst kan både förvåna och inte. Människor som upptäckt min blogg vill kanske syna vad jag står för så man inte blir lurad. Men ärligt talat så tror jag nog att diverse säkerhetstjänster har kollat upp mig och bloggen!
Det är både förvånande och glädjande att min artikel om strukturfascism är så pass betittad. Kanske har jag en poäng där måhända.
Jag skulle önska att fler läsare kommenterade mina texter. Håll gärna med men tyck också emot.  
11 feb. 2015,


23 jan. 2014
6 nov. 2013,
2 dec. 2015,
21 okt. 2013
6 nov. 2016
3 jan. 2015
10 okt. 2015,
6 juli 2014
17 apr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar